Followers

Monday 30 January 2012

lecture aku sempoi

hahaha, ko nak tau kenapa aku suka belajar kat maktab? sebab ada sebilangan lecture yang sempoi. Sempoi maksud aku di sini, boleh berlawak dan bergurau dengan students.

Di pendekkan cerita, hari ni ada subjek etnik dan budaya.  Lecture ni, stiap kali kelas dia, aku akan ketawa sampai terkeluar air mata sebab dia pandai berjenaka. Serius beb, dia suka pasang video lawak2, pastu dia pun tak segan silu nak menyanyi sekali dalam kelas. Serius bhai, aku akan ketawa sampai aku terpaksa mintak luqman tepuk belakang aku sebab semput keluarkan carbon dioxide tanpa henti.

pagi tadi, dia pasang video ni dalam kelas. pastu dia siap nyany kuat2. Gila sempoi


hahah, part tak boleh belah time dia tarik pitching tinggi, serius. kalo ada gajah lalu pun boleh mati semput ketawa tgk dia nyanyi. Apa2 hal, subjek dia selalunya student score~

No comments:

Post a Comment