Followers

Thursday 16 February 2012

move on.


aku suka ngan hidup aku sekarang, serius, sorry orang kat sana, aku bukan untuk kau, dan kau pun bukan untuk aku. Aku suka hidup sorang macam ni, aku boleh buat apa yang aku suka tanpa dengar sebarang komen dari kau. Kau pernah malukan aku, tapi aku tak kisah, sebab aku yang bodoh time tu. 

halalkan makan dan minum or segala benda yang ko pernah bagi kat aku, dan aku pun halalkan segala benda yang aku buat untuk kau. Lepas ni kalau terjumpa, aku mungkin tak tegur kau lagi, kalo tegur pun, mungkin sebagai kawan. cukup dengan panggilan aku dan kau saja.

kau hiduplah dengan dunia pilihan kau, aku hidup dengan dunia pilihan aku. Hidup dalam angan kau, dan aku hidup dalam realiti, aku tak semewah kau, tapi sekurang - kurangnya aku tahu aku lelaki yang berusaha tanpa harapkan apa - apa dari keluarga aku.

sorry, banyak salah dan silap aku pada kau, aku pun cuma nak kau tau, kau pun banyak salah dan silap pada aku. Aku bukan mulia, ko pun bukan mulia, tiada sebab untuk kita saling menghina, tapi action ko dulu betul - betul menghina aku. Sorry la, dalam banyak2 perempuan yang aku kenal sekarang ni, kau paling aku nak ignore sekarang ni.

dulu aku pernah doakan ko bahagia, even kita x de apa - apa, sekarang nak sebut nama ko pun, aku rasa macam tak perlu. 

macam aku pernah cakap sebelum ni ' kalau awak mendoakan saya, pastinya saya mendoakan awak, tapi kalau awak membenci saya, saya pun akan membenci awak'

serius, aku sebenarnya benci kau.........thank u

No comments:

Post a Comment