Followers

Friday 30 December 2011

aku dan bulan 12,

bulan 12, bulan yang sungguh sukar di akhir 2011 


bulan 12, ramai yang relate bulan 12 ni cam bulan honeymoon bagi budak - budak sekolah, budak maktab dan mana - mana student yang cuti panjang pada bulan Disember ni.


bulan 12 tahun ni mmg tough r bagi aku, serius, kalo korang pernah baca entry2 jiwang aku sebelum ni, semua pada awal bulan 12, tapi korang dah x dpt baca dah, sbb aku dah delate. Kadang - kadang menjadi jiwang dalam hidup apabila dilanda masalah cinta adalah benda paling benda bodoh sebenarnya.


benda ni aku tak sedar bila kadang2 aku cam menulis ikut emosi sedih aku, tapi ada gak mmber2 yang baek tegur, so aku ok dah, dan hidup kena teruskan. Mana - mana yang bukan kepunyaan aku, tak menjadi hak untuk aku rasa rugi, jadi cool dan berlagak macam biasa dan kekalkan ego . masalah perempuan tolak tepi, cam member2 aku cakap, 'kita bakal cikgu, dah keluar tentu ada kerja, bila posting, awek2 dah start calling2, so x de hal la nak sedih~ ok2, aku setuju ngan pendapat dorang~ bernas!! 


belajar sampai habis,kerja dlu, cari duit, sambung master, baru kahwin~ deal, azam gua 2012. 

No comments:

Post a Comment