Followers

Tuesday 17 July 2012

again n again

again~ lewat ke kelas. Budak - budak kelas mula dah naik muak dengan perangai aku.  Ni la masalah aku, kalau tak de jawatan atau any commitment, pastinya aku akan reveal bad sides dalam diri aku.  Budak - budak kelas dah penat geleng kepala, apatah lagi housemates yang tak jenuh - jenuh menyindir. Tak pe la, silap aku gak, penyakit tak boleh tido malam.

Lewat kalo lecture tak de tak pe. Aku boleh lupa plak pagi tu ada kelas dengan Dr Mazlan. adoi. memang teruk aku kena, Dr Mazalan relax je, tapi aku la yang malu. hehe. Sorry Doctor, janji tak wat lagi.

erm...Dont know how to start, maybe aku dah mula rasa bosan dengan routine kelas. Mungkin aku tak proffesional, atau mungkin aku rasa cam terlalu senior sampai leh break any rules that i want.

entahlah, yang pasti practicum nnt kena buat betul2. cuba kurangkan kelemahan diri.  Well budak - budak kelas aku tau aku jenis cam mana, Even aku selalu malas- malas dalam kelas. dorang still percaya setiap sorang dari kami ada kelemahan dan kelebihan masing - masing. Cuma masalah lewat ke kelas tu, seeloknya tak patut berlaku sebab dah 4 tahun kan bersama. hahaha

ok, practicum jangan lewat. kalo sebulan dulu record aku cantik. tak kan aku tak boleh kekalkan prestasi yang cam dlu kan. A solid ma practicum gua.~

No comments:

Post a Comment